Cine sunteți voi?

Pe scurt suntem “O mână de oameni care pun suflet în ceea ce fac și asta se simte” așa cum ne descrie Florian, unul din turiștii noștri.

Suntem Irina și Radu Cernea, Andreea Maxim și Robert Lazar. Totul a început de la Irina, care, încă de copil a dorit să devină “turist”. Noi, Irina și Radu am mers pe munte cu părinții noștri de când eram foarte mici, am dormit în cort, am vizitat locuri mai puțin știute. De fapt, de multe ori nici noi nu știam unde mergem. Ținem minte și acum că tatăl nostru deschidea atlasul (deh, atunci nu aveam internet și facebook 🙂 ), punea degetul pe o zonă și spunea “pregătiți-vă, faceți bagajele, mergem să vedem ce este aici”.

Piatra Craiului, 1987

Și așa am ajuns să descoperim țara. Apoi, totul a decurs mai ușor pentru că eu, Irina, știam ce vreau să fac în viață. Vroiam să “deschid atlasul” și pentru alte persoane.

În continuare totul a decurs mai ușor. Am făcut facultatea de turism, am lucrat ca ghid de turism dar și în agenții de turism din Ploiești, București și Brașov. În 2008 am deschis franciza Neotour Brașov.

Ulterior, Radu mi s-a alăturat în agenție. Radu este pasionat de ture pe munte, de ture cu bicicleta, sailing (navigare cu un velier) și parapantă. Apoi ni s-a alăturat Andreea căreia îi plac drumețiile montane și turele cu bicicleta și la scurt timp a venit în echipa și Robert care este pasionat de ture cu bicicleta.

Ah, dar nu v-am zis de mine…eu sunt pasionată de mers pe munte. Am început cu Cascada Urlătoarea când aveam doar 1 an și de atunci nu m-am mai oprit :). Desi îmi place muntele, în ultimii ani am explorat si alte tipuri de vacanțe active, așa că am mers împreună cu Radu la sailing pe Marea Baltică.

Cam aștia suntem :)…..dar mai avem și ghizi cu care colaborăm pentru vacanțele pe care le organizăm.